W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie placu zabaw w miejscowości Bolumin
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia PONIZEJ TZW. PROGÓW UNIJNYCH
Termin składania ofert
unieważnienie
Gmina Dąbrowa Chełmińska działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie pn.: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin, powadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy. Uzasadnienie Do dnia 12.09.2007 r. do godziny 09.00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowej sprawie. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Numer ogłoszenia: 145820 - 2007;   data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
·  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin i szczegółowy opis techniczny znajduje się w załączniku nr 3 i 5 do siwz. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: CPV 45212140-9 MONTAŻ UŻĄDZEŃ: - należy zachować wymagane stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. ·głębokość posadowienia i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i zapewniać stabilność konstrukcji. Podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska (zanieczyszczeń powietrza, emitowania nadmiernego hałasu). Zapewni także ochronę własności osób trzecich. WYMAGANIA ·wszystkie montowane wyroby muszą, być zgodne z normami PN i PE oraz być przeglądane pod kątem bezpieczeństwa użytkowników nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy w okresie gwarancyjnym, później zaś na zlecenie Zamawiającego. ·prace należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną przestrzegając przepisów BHP i Ppoż, ·utrzymanie porządku na placach zabaw w czasie prac montażowych i budowlanych ·właściwe składowanie materiałów i wyrobów na placach zabaw podczas prac montażowych i budowlanych, ·Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy odbiorze: - certyfikatu na znak bezpieczeństwa B, - świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych, - atestów higienicznych na farby i impregnaty stosowane przy wykonywaniu urządzeń. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·   Informacja na temat wadium: nie wymagane w sprawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertą wspólną.
·  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1A), c) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

PLIKI DO POBRANIA

siwz

wzór umowy

opis techniczny

przedmiar robót

przedmiar robót

projekt zagospodarowania terenu

Unieważnienie postępowania

unieważnienie

Załączniki

siwz doc, 130 kB

Powiadom znajomego