Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie placu zabaw w miejscowości Bolumin |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Gmina Dąbrowa Chełmińska |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | PONIZEJ TZW. PROGÓW UNIJNYCH |
Termin składania ofert |
Numer ogłoszenia: 145820 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin i szczegółowy opis techniczny znajduje się w załączniku nr 3 i 5 do siwz. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: CPV 45212140-9 MONTAŻ UŻĄDZEŃ: - należy zachować wymagane stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. ·głębokość posadowienia i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i zapewniać stabilność konstrukcji. Podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska (zanieczyszczeń powietrza, emitowania nadmiernego hałasu). Zapewni także ochronę własności osób trzecich. WYMAGANIA ·wszystkie montowane wyroby muszą, być zgodne z normami PN i PE oraz być przeglądane pod kątem bezpieczeństwa użytkowników nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy w okresie gwarancyjnym, później zaś na zlecenie Zamawiającego. ·prace należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną przestrzegając przepisów BHP i Ppoż, ·utrzymanie porządku na placach zabaw w czasie prac montażowych i budowlanych ·właściwe składowanie materiałów i wyrobów na placach zabaw podczas prac montażowych i budowlanych, ·Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy odbiorze: - certyfikatu na znak bezpieczeństwa B, - świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych, - atestów higienicznych na farby i impregnaty stosowane przy wykonywaniu urządzeń. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie wymagane w sprawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertą wspólną.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1A), c) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PLIKI DO POBRANIA
projekt zagospodarowania terenu
Unieważnienie postępowania