W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymiana pokrycia dachowego kościoła pw. św. Wojciecha i św. Katarzyny
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: P.P.H.U. WEGNER i MICHALAK ul. Na Skarpie 14; 89-410 Więcbork Cena wybranej oferty: 151.152,35 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.

PLIKI DO POBRANIA:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

SIWZ

ZAŁ. NR 3 PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁ. NR 3 PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁ. NR 3 PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁ. NR 4 DOKUMENTACJA TECHNICZNA

ZAŁ. NR 7 DOKM. FOTOGRAFICZNA

IMG_6931.jpg

ZAŁ. NR 7 DOKM. FOTOGRAFICZNA

ZAŁ. NR 7 DOKM. FOTOGRAFICZNA

ZAŁ. NR 7 DOKM. FOTOGRAFICZNA

 

 

Dąbrowa Chełmińska: Wymiana pokrycia dachowego kościoła pw. św. Wojciecha i św. Katarzyny
Numer ogłoszenia: 91459 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. św. Wojciecha i Katarzyny , Boluminek 11, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816222, faks 052 3816222.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: n/d
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Kościoła Rzymsko - Katolickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego kościoła pw. św. Wojciecha i św. Katarzyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachowego kościoła pw. św. Wojciecha i św. Katarzyny. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Rozbiórki i demontaże, w tym m.in.: - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki - 798,24 m2; - rozebranie elementów więźby dachowej - 798,24 m2; - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 74,9 m; - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 62 m; - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów - 56,16 m2; - demontaż instalacji odgromowej - 37 m; - odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy wapiennej - 40m2; - załadunek i wywóz gruzu - 20,2 m3; 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - izolacja i zgrzewanie folii PE - 798,24 m2; - ołacenia połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozst. 16-24 cm- 798,24 m2; - impregnacja ogniochronna łat - 616 m2; - pokrycie dachów dachówką zakładkową ceramiczna w kolorze naturalnej czerwieni - 798,24 m2, uzgodniona z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków Delegatura w Bydgoszczy, dachówka zakładkowa ceramiczna Koramic Renesansowa L15 naturalna czerwień; - rynny dachowe prostokątne z blachy miedzianej - 74,9 m; - rury spustowe okrągłe z blachy miedzianej - 62 m; - uzupełnienie tynków zewnętrznych z ich malowaniem - 40 m2; - lakierowanie i wyszlifowanie wyrobów stolarskich - 6 m2; - montaż instalacji odgromowej - 37 m; Szczegółowe opisy prac zostały zawarte w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do SIWZ. KOD CPV: 45.26.00.00-7 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia zawartych w SIWZ, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Spełnia następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy..
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) kosztorys ofertowy; d) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na kościele wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu powyżej 400 m2, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz uprawnienia, zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - Katolicka pw. św. Wojciecha i Katarzyny Boluminek 11 86-070 Dąbrowa Chełmińska Plebania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka pw. św. Wojciecha i Katarzyny Boluminek 11 86-070 Dąbrowa Chełmińska Plebania.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego.
 
 
 
 
Boluminek, 10.06.2009 r.                                                                                

PROBOSZCZ
                                                                                                                  KS.TADEUSZ MYSZK

Załączniki

SIWZ doc, 272 kB

Powiadom znajomego