W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: Zakład Usługowo – Handlowy inż. Zbigniew Dylewski ul. Górna 20A 87-600 Lipno Cena wybranej oferty: 1.843.121,90 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.

PLIKI DO POBRANIA:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty po rozstrzygnięciu protestu

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wyjaśnienia do SIWZ
SIWZ
-------------------------------------------------------------------------------------------------początek
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ DOKUMENTACJIA I SPECYFIKACJE TECHNICZNE - SUW Gzin

UWAGA!!! ABY WYŚWIETLIĆ POWYŻSZY ZAŁĄCZNIK należy również pobrać poniższe pliki o nazwie SUW gzin (nr 2 do 10), następnie rozpakować przez dwukrotne kliknięcie pliku suw gzin.part01

SUW gzin 2           
SUW gzin 3             
SUW gzin 4               
SUW gzin 5               
SUW gzin 6
              
SUW gzin 7
SUW gzin 8
              
SUW gzin 9               
SUW gzin 10
---------------------------------------------------------------------------------------------------koniec
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ DOKUMENTACJIA I SPECYFIKACJE TECHNICZNE
PRZEDMIARY ROBÓT


Dąbrowa Chełmińska: Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko
Numer ogłoszenia: 123459 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
·  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko, którą należy wykonać na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych i przedmiarów robót stanowiących załączniki do SIWZ nr 3 i 4. ZAKRES ROBÓT: Gmina Dąbrowa Chełmińska planuje przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko. Zakres prac obejmuje: roboty budowlane, wodno - kanalizacyjne, elektryczne i zagospodarowanie terenu na stacji uzdatniania wody w miejscowości Gzin oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostromecko o długości 1130 m PCV. KOD CPV: 45.23.24.30 - 5; 45.23.24.40-8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.23.24.40-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2. Spełnia następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy..
·  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach (załącznik nr 5 do SIWZ): 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz uprawnienia zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c) Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności zbliżonej do przedmiotu zamówienia i jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej PCV fi 200 mm o długości powyżej 1 km. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 
 
 
Dąbrowa Chełmińska, 30.07.2009 r.                                                                    

  WÓJT
 
                                                                                                                    ZBIGNIEW ŁUCZAK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

SIWZ doc, 297 kB

Powiadom znajomego