PRZETARG NIEOGRANICZONY
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Roboty drogowe polegające na budowie asfaltowych nawierzchni jezdni oraz remontów nawierzchni istniejących |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Dąbrowa Chełmińska |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | POWYŻEJ 14.000 EURO |
Termin składania ofert |
PLIKI DO POBRANIA:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
KOSZTORYS OFERTOWY CZARŻE - GZIN
KOSZTORYS OFERTOWY UL. JASMINOWA
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dąbrowa Chełmińska: Roboty drogowe polegające na budowie asfaltowych nawierzchni jezdni oraz remontów nawierzchni istniejących
Numer ogłoszenia: 62267 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe polegające na budowie asfaltowych nawierzchni jezdni oraz remontów nawierzchni istniejących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty drogowe polegające na budowie asfaltowych nawierzchni jezdni oraz remontów nawierzchni istniejących. Zakres prac obejmuje: 1. Wzmocnienie nawierzchni ulicy Pod Wałem w m. Czarże - 450mb x 3,3m 2. Utwardzenie nawierzchni tłuczniowej drogi gminnej w m. Otowice - 450mb x 3,3m 3. Utwardzenie nawierzchni tłuczniowej ul. Leśnej w m. Dąbrowa Chełm. - 292mb x 3,3m 4. Wzmocnienie nawierzchni ul. Jaśminowej w m. Ostromecko (Zabasta) - 276mb x 5,0m 5. Remont nawierzchni drogi w m. Wałdowo Królewskie - 450mb x 3,3m 6. Remont nawierzchni drogi Czarże-Gzin - 500mb x 3,0m 7. Remont nawierzchni drogi w m. Nowy Dwór - 350mb x 4,8m Szczegółowe opisy prac zostały zawarte w przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacja technicznych stanowiących załączniki do SIWZ. KOD CPV: 45.23.30.00-9 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane w sprawie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Spełnia następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska Ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska Ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dąbrowa Chełmińska, 15.04.2009 r.
WÓJT
ZBIGNIEW ŁUCZAK