W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.18.2013
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: P.H.U. Serocki Jerzy Serocki Gzin 10 86-070 Dąbrowa Chełmińska Cena wybranej oferty: 331,56 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.
Pliki do pobrania:
SIWZ
załącznik nr 9 do siwz
załącznik nr 10 do siwz
załącznik nr 11 do siwz
załącznik nr 12 do siwz
załącznik nr 13 do siwz
załącznik nr 14 do siwz

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dąbrowa Chełmińska: Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 391842 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016. Długość poszczególnych nawierzchni ma których będzie wykonywana usługa: Długość dróg bitumicznych = ok. 100 km Długość dróg o nawierzchni z kostki betonowej = ok. 1,2 km Długość dróg tłuczniowo-gruntowych = ok. 70 km Długość chodników = ok. 5 km Długość ścieżek rowerowych = ok. 14 km Powierzchnia parkingów i placów = ok. 5500 m2 Wykonawca ma obowiązek, dysponowania poniższym sprzętem: - pługo-piaskarka = min. 3 szt., - ciągnik wyposażony w pług czołowy lub motyl = min. 1 szt., - koparko-ładowarka = min. 1 szt., - spychacz = min. 1 szt., - maszyna lub pojazd przystosowany do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych min. 1 szt. Podczas wykonywania usługi na drogach bitumicznych w obszarze zabudowanym, należy tak postępować aby nie stwarzać zagrożenia ani utrudnień dla pieszych oraz innych użytkowników dróg, chodników i ścieżek rowerowych. W obszarze zabudowanym maksymalna prędkość sprzętu wykonywującego usługę na drogach bitumicznych to 40 km/h. W miejscach zawracania sprzętu świadczącego usługę nie może zostać pozostawiona hałda śniegu na środku drogi, w miejscu w którym by utrudniała ruch, niezależnie od rodzaju nawierzchni szczególnie na drogach składających się części z nawierzchni bitumicznej a w części tłuczniowo-gruntowej, a także w lokalizacjach gdzie występują połączenia dróg o różnych rodzajach nawierzchni. Wykonawca realizując usługę musi kierować się zasadą, że jeśli drogi, chodniki, ścieżki rowerowe oraz parkingi i place posiadają nawierzchnię z kostki betonowej, usługa polega wyłącznie na odśnieżeniu i utrzymaniu przejezdności. Nie należy stosować na tego rodzaju nawierzchni mieszanki piaskowo-solnej. Wówczas wymagane jest posypywanie samym piaskiem jeśli zajdzie taka potrzeba. Przy obliczaniu stawek za godzinę pracy na poszczególnych obiektach uwzględniono wszystkie rodzaje usług na drogach, czyli utrzymanie przejezdności i likwidacje gołoledzi wraz ze wszystkimi usługami towarzyszącymi na wszystkich drogach gminnych i powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach, z tym że: - jedna stawka będzie obowiązywała dla usługi na drogach bitumicznych, - druga stawka na drogach tłuczniowo-gruntowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych, parkingach i placach. Stawki za godzinę pracy zawierają pracę utrzymania przejezdności i likwidację gołoledzi na wszystkich drogach gminnych, powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska. W stawkach muszą zostać wkalkulowane ponadto usługi towarzyszące: zapewnienie piasku do wykonania mieszanki piaskowo-solnej, wykonanie mieszanki piaskowo-solnej, załadunki i rozładunki wykorzystywanych materiałów, składowanie soli drogowej dostarczanej przez Zamawiającego, dowóz piasku we wskazane miejsca zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ do 30 listopada każdego roku, a także uzupełnianie piaskiem tych miejsc na wezwanie Zamawiającego zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od otrzymania informacji o takim zapotrzebowaniu; dowóz piasku może dotyczyć także miejsc niewymienionych w załączniku, pozimowe oczyszczenie punktów określonych w załączniku nr 10 do SIWZ do 30-04 każdego roku w ramach przedmiotowego zadania. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest w ramach wyliczonej stawki uwzględnić wszelkie niewymienione powyżej koszty niezbędne do prawidłowej realizacji wszystkich zakresów usługi. Wykonawca za powyższe usługi nie będzie naliczał żadnego dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia na wezwanie Zamawiającego będzie dowoził piasek w określone lokalizacje w trakcie trwania umowy w terminie 24 h od wezwania. Ponadto w ramach stawek za godzinę pracy na w/w obiektach będzie wliczony piasek potrzeby do wykonania mieszanki piaskowo-solnej, oraz usługa przygotowania mieszanki, jak i rozładunek czy tez załadunek określonego materiału. Wykonawca musi dysponuje odpowiednią bazą która pozwoli na składowanie soli jak i odpowiednim sprzętem który umożliwi wykonanie mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca bezwzględnie podczas koordynacji realizacji usługi musi uwzględnić harmonogram wywozu odpadów komunalnych, tak aby wszystkie drogi w miejscowościach, w których jest przewidziany odbiór odpadów w danym dniu były objęte usługa w pierwszej kolejności. Obowiązek ten polega na dostosowaniu wykonywanej usługi w określonych lokalizacjach do aktualnego harmonogramu wywozu odpadów w danym dniu. W konsekwencji Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo samodzielnie wprowadzać tymczasowe zmiany kolejności odśnieżania i posypywania dróg zgodnie z harmonogramem dostępnym w siedzibie Odbiorcy odpadów lub siedzibie Zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest samodzielnie rozwiązywać problemy z pojazdami blokującymi przejazd sprzętu do świadczenia usługi. KOD CPV: 90.62.00.00; 90.63.00.00 Zamawiający nie przewiduje wynagrodzenia dla Wykonawcy z tytułu gotowości do wykonywania usługi. Wykonawca w mieszankę zaopatrzy się we własnym zakresie w porozumieniu z Zamawiającym (sól zakupi Zamawiający). Od wykonawcy żądane będzie stałe utrzymanie sprzętu i materiałów w gotowości i pełna dyspozycyjność w okresie zimy w sezonie 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016. Wykonawca wykonując mieszankę piaskowo-solną przygotowuje ją w proporcji 4:1. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.18.2013. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 11 (u Pana Mariusza Bulińskiego) 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07-10-2013 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia na podstawie wszystkich wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług zimowego utrzymania dróg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ponadto Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: - minimum dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunku odpowiedniego potencjału technicznego na podstawie posiadanych urządzeń, a mianowicie Wykonawca musi posiadać minimum: - trzy pługo-piaskarki, - ciągnik wyposażony w pług czołowy lub motyl, - koparko-ładowarka, - spychacz, - maszyna przystosowana do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Ponadto Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: - minimum dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) zmian wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy - na skutek zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zmian stron umowy -następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 5) terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, c) Zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy, d) Zmiana sposobu zawiadamiania Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu pracy danego sprzętu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki

SIWZ doc, 280 kB

Powiadom znajomego